Ψυχοπαιδαγωγικό θεραπευτικό πρόγραμμα αποκατάστασης
Πρόκειται για εξατομικευμένο πρόγραμμα αποκατάστασης, το οποίο συνδυάζει μαθησιακή αποκατάσταση και ψυχολογική υποστήριξη.
Συνήθως απευθύνεται σε παιδιά που έχουν μαθησιακές δυσκολίες παράλληλα με συναισθηματικές δυσκολίες (π.χ. άγχος επίδοσης, άρνηση να μελετήσουν κοκ) και δεν εκφράζουν ξεκάθαρο ή καθόλου αίτημα για ψυχοθεραπεία. Αφορά σε παιδιά προσχολικής, σχολικής, εφηβικής ηλικίας αλλά και σε νεαρούς ενήλικες με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, με νοητική υστέρηση, ΔΑΦ κοκ
Έχει στόχο την αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών, στην ανάπτυξη τεχνικών οργάνωσης, μελέτης, διαχείρισης χρόνου, μέσων και υλικών, στην εσωτερική ενδυνάμωση, ανάληψη ευθυνών, αυτονόμηση στη μελέτη και σε άλλους τομείς, στην βελτίωση δεξιοτήτων (γνωστικών, κοινωνικών κα).